GetaPro

Kuidas tõhusalt otsida töövõtjaid? Klient Laima oma kogemustest

  • Blog
  • 27-10-2021

Laima, rõõm tutvuda! Rääkige natuke endast lähemalt.

Ma töötasin produtsendina filmistuudios, kuid juba mõni aeg tagasi vahetasin ametit, nüüd tegelen kinnisvaraga ja üürin kortereid.  

Enda kohta tean, et mõnikord võin olla karm, olen harjunud teisi käsutama, sellised väiksed professionaalsuse ebakõlad. Väga hindan teiste inimeste professionaalsust- kui inimene ei õpeta mind ega ülehinda oma väärtust, vaid teeb lihtsalt hästi.

 

Olete GetaPro’s praktiliselt portaali algusaegadest peale. Äkki mäletate esimest tellimust?

Oo, see oli juba mitu aastat tagasi, kuid üritan meelde tuletada.

Kohe mainin ära, et ma olen veebikeskkonnas nagu kala vees, mind võib nimetada aktiivsest kasutajaks. Oskan otsida infot, kasutan erinevaid platvorme. GetaPro leidsin, kui otsisin endale mingisugust spetsialisti, täpselt ei mäleta enam, mille jaoks, kuid arvan, et mingi majapidamisteenus. Sellest ajast saati on tellimusi olnud nii palju, et ma kahjuks üksikasju enam ei mäleta.

 

Olete rekordiomanik- sel aastal olete teinud üle 20 tellimuse! Kas see on rohkem teie kinnisvara töö jaoks või pigem endale?

Enamasti töö jaoks, kuid enda jaoks ka kindlasti. Näiteks sel suvel leidsin oma külalistemaja jaoks erinevaid spetsialiste. Elektrik juhtus olema kohe kõrval, mis on väga mugav! Mulle meeldib, et GetaPro kaudu võib leida spetsialiste erinevatest piirkondadest. See on väga ajasäästlik.

Tööküsimuste jaoks loon tihti tellimusi ja leian ka spetsialiste siitsamast. Kahega olen juba mitu aastat pidevalt koostööd teinud, väga toredad inimesed.

Mõnikord külastangi portaali konkreetsete tellimuste pärast. Näiteks otsisin hiljuti korstnapühkijat. Ei leidnud spetsialisti, sel hetkel keegi ei olnud nõus 20km sõitma. Jah, nendega pole lihtne, korstnapühkijaid on nii vähe!

 

Kas täitjatega oli tuli ka ette raskusi?

Kõige algusest peale mul tõesti ei vedanud. Ebameeldivusi juhtus mitu korda järjest. Meistrid petsid või tegid väga halva kvaliteediga.

Sain aru, et mul lihtsalt ei vedanud, kuid GetaPro platvormil nägin väga suurt plussi teiste meetodite kasutamisel spetsialiste otsides- siin on päris inimesed, päris arvustuste ja töödega. Kohe on selge, kes on kes. 

Pärast mitmeid ebaõnnestumisi hakkasin olema spetsialistide valimisel ettevaatlikum ja tegema koostööd ainult nendega, kes suutsid näidata oma kogemusi seoses minu tellimusega. Näiteks kui inimene tegeleb elektriga ja tal on kogu portfoolio selle kohta, kuid millegipärast valis ta minu tellimuse seinte värvimiseks, siis ma keeldusin. Nüüd ma seda enam ei tee, sest olen GetaPro’s kohanud väga lahedaid spetsialiste- meistrimehi mitmete annetega. Kuid alguses tõesti, aitas mul selline karm valik otsitut leida. Ja muidugi arvustustest on abi otsuse tegemisel!

 

Kuidas siis õnnestus raskustega toime tulla?

Kirjutasin negatiivseid arvustusi. Ja otsisin teisi täitjaid. GetaPro’s on alati hea tagasiside, inimestel ei ole ükskõik. Moderaatorid olid minuga alati ühenduses kui midagi valesti läks. Selline lähenemine veenis mind, et kõik saab korda. Lõppude lõpuks nii ongi!

 

Kas praegu meistritega ebameeldivusi ei ole?

Praktiliselt seda ette ei tule. On tunne, et GetaPro on oma töö käigus välja visanud kõik laiskvorstid ja alles on jäänud ainult need, kes tahavad tööd teha ja raha teenida. 

Olen isiklikult taas veendunud selles, kui lahedalt töötab tagasiside süsteem. Täitjad on tööst huvitatud, et saada head arvustust. Ja ma hea meelega kirjutan neid kui näen sellist lähenemist. 

 

Millist nõu annaksite klientidele, et ka nende tehingud tõhusalt ja kiirelt läheksid?

Esiteks- tuleb tellimust täpselt ja sisukalt kirjeldada. Ükski kunstiline sõna ja pikk sissejuhatus ei aita meistril mõista, mida vajate, vaid võtab lugemiseks lisa aega.

Teiseks- peate andma võimalikult palju lisainfot- suurus, värv, materjal, kaal, koht, eripärasused. Nii säästate end 10st erinevast küsimusest, saate vastuse ja hinna kiiremini. 

Kolmandaks- lisage fotod. Jah, tuleb ette olukordi, kus tellimusele on seda võimatu lisada. Siis pingutage kirjelduse täpsuse kallal.

 

Ja ikkagi, milles peitub teie saladus edukate tellimuste saavutamiseks täitjatega?

Nagu näete, on minu tellimused peamiselt remondi ja ehituse valdkonnas, kuid sellel on oma eripära. Mul on väike saladus, mida ma rangelt järgin: ma ei anna kunagi raha ette. Isegi materjali järgi lähen koos meistriga ja maksan selle ise. See aitab palju vältimaks tarbetuid konflikte ja halva kvaliteediga tööd.

Veel üks nüanss- enne täitja pakkumisega nõustumist uurin hoolikalt tema profiili, loen arvustusi ja suhtlen temaga kindlasti. Reeglina on kohe aru saada, kes ajab tühja juttu. Kui kõik kolm sammu on läbitud, võib tellimuse töösse panna.

 

Kuidas on pandeemia mõjutanud teenuste hindu, mida tellimustes otsite?

Tunnen märgatavat tõusu. Kuid materjalide hinnatõusu on tunda palju valusamalt kui teenuse enda oma. Näiteks üks ja sama aiapiire majale maksis mais 6000€ ja augustis 7000€. Ja selle vastu ei saa kuidagi.

Töö maksumus on alati sõltunud hooajast- suvel on tööd rohkem, mis tähendab, et ka hinnad on kõrgemad. Lihtsalt pandeemia kiirendas seda hooaega. Inimesed jäid koju, ei kulutanud raha, ei käinud kusagil ja selle tulemusena hakkasid nad tegelema oma majapidamisega. Sellepärast suurenes meistrite töö maht ja hinnad tõusid.

 

Kõige eriskummalisem tellimus, mille olete teinud?

Mõõtepostide paigaldamine suurele maatükile. Kunagi nad olid olemas, kuid need tuli taastada. Kahjuks on see väga spetsiifiline töö ja see tellimus jäigi lõpetamata. Mäletan, et lõpuks helistasin kõikvõimalikele telefonidele, kuniks leidsin kellegi, kes seda teeb.

 

Aga kõige ebatavalisemad pakkumised, mida olete täitjatelt saanud?

Kord sain kolm pakkumist projekteerimisele. Sama töö eest küsisid kolm arhitekti bürood väga erinevaid summasid. Vahe oli 500€’lt 4000€ peale. Kuigi ma saan aru selliste tööde hindadest, tekitas see olukord isegi minus hämmingut- kuidas on selline erinevus võimalik? See on pigem küsimus, kuidas meie turg on üles ehitatud.

Seekord valisin kõige rahakotisõbralikuma variandi ja ma ei eksinud- töö sai tehtud suurepäraselt!

Tagasi