Mina sain, saab igaüks.“ title =

GetaPro

Mina sain, saab igaüks.

  • Blogs
  • 09-04-2021

-   Tere! Rääkige endast, millega tegelete ja millal ühinesite GetaPro’ga?

Tere! Minu nimi on Erik.

Minu jaoks oli huvitav end proovile panna transpordi valdkonnas. 4 aastat tagasi alustasin vaikselt- töötasin eraisikuna, ainult ühe autoga. Tahtsin näha, kas mul õnnestub või mitte. Kiirelt sain aru, et see on minu teema ja sellega saab hästi teenida.

Kahe aasta pärast avasin oma firma „Transport 25.7“ transporditeenuste pakkumiseks. Praegu on meid juba 4 ja kui on vaja, meelitan inimesi juurde ka suuremate projektide jaoks.

 

-   Millisele transpordiliigile olete spetsialiseerunud?

Meie valdkonnaks on suurveod.

Näiteks mööbli ja kodumasinate transport ja mahalaadimine, kolimine, suuremahulise jäätmevedu, suurkaupade transport poodidest ja ka solaariumide vedu ja paigaldus.

Varem kui toimusid erinevad massiüritused, tegelesime ka nende jaoks kaupade tarnimisega.

 

-   Covid-19 olukord on puudutanud meid kõiki. Kuidas on see teie ettevõtet mõjutanud?

Transpordi sektor on niigi mitte kõige stabiilsem- täielik tühjus või tellimusi ajab üle ääre, nõudlus muutub kogu aeg. Sellepärast poleks õige kõike Covid’i  süüks ajada, aga mõjutab ikka.

Sissetuleku osas läks isegi paremaks. Covid suurendas tarnete mahtu, väiksem liiklus aga võimaldab meil kiiremini kaupa poodidest kätte saada.

Proovisime isegi kulleriametit- tarnisime väiksemaid veebipoodide tellimusi, alkoholi, kuid saime aru, et see pole ikka meie teema.

Tõde on see, et peale uut aastat vaikus vaid kasvab. Nii ei teagi ette, kas tellimusi tuleb, eriti veel selles valdkonnas.

 

-   Kui aktiivselt sa GetaPro’d kasutad?

Esimesed 1,5 aastat kasutasin saidi teenuseid väga aktiivselt. Konkureerisin hinnaga. Kusjuures, väga mugav, et nüüd on olemas ka rakendus. Meie valdkonnas on väga tähtis kiire reageerimine, kuid kontoris arvuti taga me alati ei istu.

Praeguseks on juba tekkinud püsikliente, sama palju tellimusi tuleb ka tuttavate ja nende tuttavate kaudu.

Kuid siiski võtame tellimusi vastu ka GetaPro kaudu. Näiteks kui päevas käsitleme keskmiselt 5-7 tellimust, siis 1-2 on läbi GetaPro.

Sait aitab meil tööpäeva täita, seega on meil alati sellise võimaluse üle hea meel! Kui näeme, et tellimusi ei ole nii palju, siis otsime aktiivsemalt GetaPro’s.

 

-   Kas GetaPro’st on lihtne kliente leida?

Jah, kliente pole raske leida. Raskem on mõista, mida klient tegelikult tahab.

 

 

 

-   Millised on olnud raskused, jagate meiega?

Keerulisemaks muudab see, kuidas tellimusi kirjeldatakse. On suur vahe, kas tarnimist vajab üks või kolm diivanit, kuid klient seda tellimuses ei anna teada. Selliste ebatäpsuste tõttu muutub nii hind kui ka kulutatud aeg.

Kuid need on tööasjad ja ma suhtun sellesse rahulikult. Alati püüan arvestada ajakulu varuga, mille oskus tuleb kogemustega. Otsustame kliendiga koos kohapeal, teeme muudatusi, nii, et neid ei saa lugeda raskusteks, pigem tavapärased tööülesanded.

 

-   Jagage oma saladust, kuidas nii pika ajaga ei ole tulnud ühtegi negatiivset tagasisidet? Kas tõesti mitte ühtegi hilinemist?

Ei ole mingisuguseid saladusi. Lihtsalt alati anname varem ette teada, kui midagi ei lähe nii nagu algselt planeeritud. Loomulikult on ette tulnud viivitusi aga kui sa kliendiga viisakalt räägid ja rahulikult olukorda selgitad, ei taha keegi tüli üles kiskuda. Jah, on ette tulnud ka järeleandmisi, näiteks teha allahindlust, kuid suures pildis on sellest vaid kasu.

Ma sõidan ka ise, kontrollin tööd. Seda enam, et selle aja jooksul on kogunenud tellimuste statistika ja me teame, kuidas kõige paremini aega arvestada. Kui näeme, et tellimused on liiga lähestikku, siis parem seda ei võta.

 

-   Kas inimesed jätavad arvustusi lihtsalt?

Pooltel juhtudel tuletame seda ise meelde. Isegi kui unustame seda teha, saame arvustusi ikka. Nii, et pole mingeid probleeme. 

 

-   Kuidas suhtute tellimuste vahendustasudesse? Kas on kõik arusaadav?

Suhtun normaalselt, mingeid küsimusi ei ole. Saidil on kõik väga üksikasjalikult kirjeldatud. Võtsin selle jaoks endale aega, lugesin, sain aru.

 

-   Rääkige meile kõige meeldejäävamatest ja huvitavamatest tellimustest.

Kõige huvitavam tellimus- solaariumide transport Riiast Helsingisse. Sõitsime koos paigaldajaga. Komandeering kestis kolm päeva. Minu ülesandeks oli vaid transport, seega samal ajal kui töömees solaariume paigaldas, oli minul aega ekskursiooniks linnas. Ja teekond üldse oli muljetavaldav- sõitsin esimest korda praamiga.

Niisamuti meeldis meile võtta tellimusi mitmesuguste ürituste jaoks- kontsertide, festivalide. Osalesime linnapeol, mitmetel üritustel Lucavsalis. Meenub värvifestival ja Skyforgeri kontsert. Kui siiski peab mõistma, et see on väga vastutustundlik töö. Sellistel üritustel on kindlalt paika pandud aeg, parkimiskohad jne. See on suur vastutus! Minu jaoks on hea märk see, et mingil hetkel hakkasime saama püsivaid tellimusi. Tähendab, et saime hakkama!

 

-   Kas soovitaksite GetaPro’d oma sõpradele?

Juba tehtud! Ja mitte ainult sõpradele, soovitasin ka juba kolmele firmale. See on väga mugav viis klientide leidmiseks!

 

-   Mida soovitate uutele GetaPro kasutajatele?

Peab endale selgeks tegema, et alguses on vaja investeerida aega ja soovi töötada.

Tagasi